Tiden springer iväg..

..när man jobbar skiftgång. Helt plötsligt har det gått fem veckor och man börjar om på ny sula igen. Skulle jag jobbar kvar på LK så innebär det att jag är 65 snart. Hjälp mig!

Jobbade förmiddag hela förra veckan fast jag egentligen hade eftermiddagsvecka. Men det var skönt, då hann man få något gjort under eftermiddagarna. Dessutom var det kul att göra ett inhopp i gamla skiftgänget som man jobbade med för två år sen:) Trivs faktiskt oförskämt bra för det mesta på mitt jobb. Det är ju bra. Fast inte så bra att jag vill vara kvar till pension kanske. Något annat skulle man kanske vilja prova på:) Men jag är glad så länge jag får vara kvar!

Igår tog jag mig till Vittangi och hälsade på min älskade mormor och morfar:) Dom är så fina så!


Kommentarer
Postat av: Anonym

sötmoffa:)

skriv då för tusan ampicool, dålig stil att inte skriva varje dag så skärpning skärpning!!!!!!

2010-10-20 @ 16:44:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0