Birthdaypartaj

Jäklar vilken storbloggare jag är. Flera inlägg om dagen. Blir nog som Jocke och Pemmeli sa. Du kommer tycka det är svinkul första två veckorna och skriva flera inlägg om dagen, sen blir det en gång i veckan, en gång i månaden till slut skiter du totalt i det. Men jag satsar ju på att blir bigblogger nu så ska köra stenhårt i två veckor..sen får vi se hur det slutar.  Bloggen är i alla fall ett resultat av rastlöshet när jag legat hemma tors-fre, så det är mycket troligt att det rinner ut i sanden!;)

Dagen har bestått av hockeypremiär för den här säsongen. Kul när den satt igång igen, tyvärr blev det förlust men dom kommer igen! Sen åkte jag vidare på födelsedagparty hos kusinen som bjöd på egentillverkad smörgåstårta plus vanlig tårta. Så jag fick kramp i magen efter det. Det kanske betyder att jag överdrev lite med intaget av godsaker?! Men det kan inte hjälpas, hon fyller ju bara år en gång om året så man får ju ställa upp. Ska sluta köpa lotter i present i alla fall. Värdelöst om personen vinner en miljon och man själv har haft den lotten i sin hand någon minut innan. Kan tyckas snålt, men ja, skulle hellre behålla miljonen själv faktiskt! Har inte råd att dela ut några miljoner här inte.

Imorgon ska jag ta mig en morgonpromenad tänkte jag, sen ska jag försöka ta mig till stan och kika efter nytt till köket. Vill byta accent-färg från limegrön/grön till turkos. Eller kanske lägga till turkos. Såg så snygga servetter som var turkosa/gröna hos Camilla och Fredrik idag och då satte min inredningshjärna igång på högvarv:) Men tyvärr har inte Kiruna så stort utbud vad gäller inredningsprylar så kan bli en utmaning. Återstår att se om man göra några fynd.

Nu ska jag göra ett försök att mysa med Jocke en stund innan det blir godnatt eftersom han åker iväg imorn:/


Förresten så saknar jag min siamestvilling Mikki!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0