Pizzatime!

Har varit soffläge i två dagar nu. Är förkyld och har legat med dunkande huvudvärk och snorig näsa. Gissningsvis efter Turkietresan förra veckan. Men det var det värt. Förutom att man missade två arbetsdagar (igår och idag). Men men, förkylningen består men jag känner mig i alla fall piggare. Efter ett antal rastlösa timmar framför datorn och tvn med massa debattprogram och annat tråkigt har jag orkat ta mig en välbehövlig dusch och klätt på mig.
Nu är Mamsen och Papsen påväg till mig med pizza. Lite fredagsmys med päronen sitter ju aldrig fel, speciellt inte när ens sambo rymt till Sthlm. Inget roligt att äta själv så detta blir perfekt:)

Kvällen fortsätter nog med idolmys med Lina och kanske någon annan snygg kvinna? vem vet:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0