Skelleftetown.

Så hamnade jag i skellefteå. Blev att jag rullade ner hit med bigbroh Jocke igår. Stannade i Luleå och kollade Ogges match som dom vann, sen fortsatte vi hit ner till honom:) Idag knallade jag och Jocke ner på stan. Haha Jocke pallade två affärer sen var han leds. Karlar är veka helt enkelt!
 Jag köpte en jacka som jag är osäker på färgen och lite annat småkrams. Jocke ska kocka ihoo mat så jag ska inte göra nånting. Vänta på Oskar sen äta, sen blir det elitseriehockey: Skellefteå AIK- AIK IF. Hejja Skellefte!

Mycket mer än så blir det nog inte. Antingen kolla ogges match imorrn och åka hem på lördag eller så åker vi hem imorrn redan.


       VS   

Kommentarer
Postat av: mikaela

va är detta, jag har helt missat att ampicool bloggar! GOOOOD. Saknar dig!

2010-10-01 @ 16:55:49
Postat av: amanda

What hur kan du ha missat?! Det är ju värsta grejjen! Saknar dig med kompis!

2010-10-02 @ 15:44:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0