Snööö

Varje år säger man: Snö? REDAN?! Men i år tänker jag inte säga det. Har ju trots allt bott här i snart 21 år så det är liksom inte läge att bli överraskad längre. Däremot säger jag: USCHHHHH! INTE REDAN!!!!

Har nannat ända till 14.30 idag. Svinskönt. Vet inte varför jag annars alltid envisas med att försöka stiga upp redan kl 13 när jag ändå vet att jag snoozar i 1-2h. Mycket bättre att sova i ett sträck och stiga upp pigg:) Synd bara att det känns som att man sover bort hela dagen.
Nu ska jag ta mig ut i snövädret och åka ner och handla så jag kan laga mig någon mat. Sen blir det core och gym skulle jag tro.
Och hämta ett paket från OK/Q8 förstås:)


Och Emmeli, du skulle passa jättebra i såna här skor. Verkligen din stil!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Amanda, du kan ju inte visa alla att jag hade på mig dom i Turkiet:(

2010-09-24 @ 11:31:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0