Sunny Saturday!

Idag har jag klivit upp med tuppen, i alla fall för att vara lördag och mig! Slog upp ögonlocken kl 08.00 och kände mig klarvaken. Hoppade direkt i kläderna och åkte ner till ICA och handlade. Hade planerat att göra skinkröra med bakpotatis och god sallad idag, men egentligen så ska man göra skinkröran dagen före så den får stå och dra till sig smakerna ordentligt. Men såklart glömde jag inhandla ingredienserna igår så då fick det bli morgonhandling idag istället:) Faktiskt ganska skönt att vara uppe såhär tidigt medan Jocke ligger och snarkar i sängen än:) Det hör faktiskt till ovanligheterna. Så nu är klockan tio och jag har redan hunnit storhandla och göra skinkröran färdig. Nu väntas bara att karln min vaknar så vi kan äta frukost!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0