Välkommen ledigvecka!

Äntligen! Som jag har väntat på dig:) Jag skulle vara duktig och stiga upp vid 11 idag men det gick inte, sen skulle jag försöka med 13 och då tog jag mig till soffan och slog på tvn. Självklart somnade jag där och har halvsovit till 15-tiden. Får se hur det går med att vända tillbaka det här rackarns dygnet.
Sista natten var lång och otroligt seg. Men bara väntade på att få sluta och åka hem och sova. Och tillslut fick jag som jag ville!

I veckan ska jag försöka träna ordentligt. Börjar med gym ikväll och ett corepass efter det. Sen ska jag försöka styra bra träning resten av veckan också.
Annars ska jag bara njuta av ledighet och till helgen kanske det blir skellefteå:)


Mina underbara vänner<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0